Å kunne motta betalinger er grunnleggende for enhver bedrift, og Zettle by PayPal gjør dette enkelt og sikkert. Med iizy sin integrasjon overføres regnskapstall enkelt til regnskapssystemet.
iZettle byttet navn til Zettle by Paypal i februar 2021.
Hvordan fungerer integrasjonen?
Integrasjon henter ut daglig salg, gebyrer og utbetalinger fra Zettle og importerer det inn i ditt skybaserte regnskapssystem. Vi har også mulighet for å sette opp automatisk bokføring i de fleste regnskapssystem.
Hvem passer integrasjonen for?
Denne integrasjonen passer for alle som i dag bruker Zettle by PayPal og ønsker en automatisk regnskapsoverføring.
Hvordan komme i gang med integrasjonen?
Fyll ut skjemaet under og følg instruksene. Ta gjerne kontakt hvis du trenger hjelp underveis.
Aktiver integrasjon
Ved å sende inn skjemaet under bekreftes det at man bestiller en integrasjon til prisene som står til høyre på siden.
Kontoplan
Etter å ha fylt ut skjemaet over vil man få opp en veileder hvor første steg er å fylle ut hvilke regnskapskontoer som skal benyttes. Følgende kontoer ligger inne som standard, og man får mulighet for å endre hovedbokskontonummer for hver av disse kontotypene:
- 1900
- 1902
- 3000
- 3030
- 3050
- 3100
- 7770
* Bokføring av utbetalinger fra Vipps er ikke en del av integrasjonen, men ta kontakt om dere ønsker dette som en tilleggstjeneste
Hvilke systemer støtter denne integrasjonen?
Vi støtter enda flere systemer enn disse – ta gjerne kontakt for mer informasjon!
Linker
KAMPANJE UT 2024
Pris
Drift, vedlikehold og support: kr 595 per måned
Etablering: kr 1 995 (før kr 5 995)
Prisene er eks. mva. og ekspedisjonsgebyr. Gjelder standard oppsett med de typene hovedbokskontoer som er nevnt til venstre. Ta kontakt for tilbud på eventuelle tilpasninger.
Drift, vedlikehold og support faktureres som et årsabonnement og fornyes automatisk med mindre oppsigelse er mottatt innen utgangen av abonnementsperioden.
NB: For selskaper som bruker Zettle Pro kan vi foreløpig kun hente transaksjoner for kortbetalinger. For Zettle Go er det ingen slike begrensninger.
Har du spørsmål?
iizy fakturaintegrasjon
Telefon: 51 20 58 00
E-post: post@iizy.no